Skip to main content

Štutgarte. Jauns tīrasiņu Porsche automašīnu klāsta papildinājums: 911 GT3 ar Touring pakotni tiks prezentēts 67. Starptautiskajā auto izstādē (IAA), kas norisināsies no 12. septembra līdz 24. septembrim Frankfurtē. Modelis ir pieejams tikai ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu, un fiksētā aizmugurējā spoilera vietā tam ir regulējams aizmugurējais spoileris (kā 911 Carrera modelim). Zem 911 GT3 klasiskā eksterjera slēpjas autosportam raksturīgās tehnoloģijas: No autosporta spēkratiem aizgūtais 4 litru atmosfēriskais motors nodrošina 368 kW (500 ZS) lielu jaudu un 460 Nm griezes momentu. Ar optimālu pārnesumu pārslēgšanu 911 GT3 ar Touring pakotni veic sprintu no 0 līdz 100 km/h 3,9 sekundēs, un modeļa maksimālais ātrums ir 316 km/h.

Touring pakotnes nosaukums atsauc atmiņā 1973. gada 911 Carrera RS modeļa aprīkojuma variantu. Arī tolaik galvenās modeļa iezīmes bija tīrasiņu 911 dizains un klasiskie interjera elementi. Jaunajā 911 GT3 ar Touring pakotni šis koncepts ir pārņemts un modernizēts. Modeļa mērķauditorija ir kvalitatīvu sporta automobiļu fani, kuri īpaši augstu vērtē klasisku eksterjera dizainu un braukšanas dinamiku. 

Izņemot Clubsport pakotni un Alcantara aprīkojuma klāstu, praktiski viss 911 GT3 papildaprīkojums ir pieejams arī kopā ar Touring paketi. Tas attiecas uz visām virsbūves un riteņu krāsām, Porsche keramiskā kompozītmateriāla bremzēm (PCCB), pacelšanas sistēmu, LED priekšējiem lukturiem, visiem sēdekļu variantiem, Chrono pakotni un audio sistēmām.

Touring pakotni var pasūtīt jau tagad. 911 GT3 ar Touring pakotni Vācijā maksā 152 416 eiro ar ietvertu PVN (tikpat cik 911 GT3), un modelim ir pieejams valstij specifisks aprīkojums. 

Sportisks sniegums ikvienā aspektā

Izņemot aizmugurējo daļu, GT3 virsbūve variantā ar Touring pakotni nemainās. Tas nozīmē, ka modelim ir lielas gaisa ieplūdes atveres īpaši izstrādātajā priekšpusē, kā arī 911 GT3 modelim raksturīgā gaisa izplūdes atvere, kas atrodas pirms bagāžas nodalījuma vāka. Priekšējie un aizmugurējie lukturi ir identiski 911 GT3 modeļa lukturiem (izņemot tonējumu). Auto profilā dominē kalta sakausējuma diski ar centrālo fiksāciju. Priekšpusē uz 9 collas platiem diskiem ir uzstādītas 245/35 ZR 20 riepas, bet aizmugurē uz 12 collas platiem diskiem ir uzstādītas 305/30 ZR 20 riepas. Riepas papildina auto iespaidīgo izskatu, jo jaunā varianta virsbūve pie riteņu arkām ir par 44 milimetriem platāka nekā 911 Carrera virsbūve. Automašīnas platumu vēl vairāk izceļ tas, ka virsbūve ir pazemināta par 25 milimetriem.

Sportiska aerodinamika: aizmugurējais spoileris ar papildatloku

Smalkie strukturālie elementi vispirms ir saskatāmi automašīnas aizmugurē. Sērijveida 911 modeļiem raksturīgais izvirzītā aizmugurējā spoilera spārns ir aprīkots ar papildatloku virsbūves krāsā. Uz īpašā dizaina aizmugurējā vāka režģa ir izvietots „GT3 touring” logotips. Citas modelim raksturīgas iezīmes ir sānu logu apdares joslas sudraba krāsā, sporta izplūdes sistēmas izpūtēji un priekšējo lukturu mazgāšanas sistēmu pārsegi, kā arī Porsche logotips automašīnas aizmugurē. Black Exterior Touring pakotnē minētie elementi ir melnā krāsā (tāpat kā 911 GT3 gadījumā). Priekšējie un aizmugurējie lukturi ir tonēti.

Interjers ar ādas apdari

Interjers rada sajūtu, kādu var izbaudīt tikai klasiskā sporta automašīnā ar manuālo transmisiju. Atbilstoši GT askētiskajam raksturam interjerā dominē smalka āda, nevis Alcantara. Stūres ratam ar marķieri stūres augšpusē, pārnesumu pārslēgšanas svirai, durvju paneļa roku balstiem, viduskonsoles uzglabāšanas nodalījuma vākam un rokturiem durvju iekšpusē ir gludas ādas apdare. Sēdekļu vidusdaļai ir melna auduma apdare. Uz galvas balstiem ir izšūts Porsche ģerbonis, un visas ādas apdares šuves ir melnā krāsā. Interjera dizainu lieliski papildina melna alumīnija apdares elementi.

No autosporta aizgūts jaudīgs sešcilindru atmosfēriskais motors

Spēka piedziņa un šasija ir identiska visiem 911 GT3 modeļiem ar manuālo transmisiju, ieskaitot variantu ar Touring pakotni. Sešcilindru atmosfēriskais opozītmotors ar 4 litru darba tilpumu ir aizgūts no sacīkšu automobiļiem, piemēram, 911 RSR un 911 GT3 Cup. Tas ir visjaudīgākais dzinējs ar tiešo degvielas iesmidzināšanu un lielāko darba tilpumu, ko Porsche jebkad ir radījuši sešcilindru opozītmotoram, kas paredzēts ikdienā lietojamam spēkratam. Motoru visprecīzāk raksturo tā ātrā darbība. Kloķvārpsta griežas ar ātrumu līdz pat 9000 apgriezieniem minūtē, kas ir patiešām neparasti, pat sporta automobiļa motoram.

Sešu pārnesumu attiecība ir precīzi pielāgota motora jaudas kāpumam un nodrošina īpaši sportisku pārnesumu pārslēgšanu. Automātiska paātrinājuma funkcija pārnesumu pārslēgšanas laikā nodrošina iespaidīgu skaņu, pārslēdzoties uz zemāku pārnesumu. Šī funkcija tiek aktivizēta ar viduskonsoles pogu „Sport”, nodrošinot dinamisku pārnesumu pārslēgšanu, pateicoties ātrākai pārnesumu sinhronizācijai. GT sporta manuālā transmisija novada jaudu uz mehānisko aizmugurējā diferenciāļa bloķētāju ar automātisko bremzēšanu (PTV).

Ātrums pagriezienos, stabilitāte taisnos posmos: šasija ar aizmugurējo stūrējamo asi

911 GT3 šasija uzskatāmi parāda Porsche pieredzi autosportā. Papildus pamatkonstrukcijai, kas ir optimizēta lielākai precizitātei, šasiju raksturo arī izcila vadāmība, galvenokārt pateicoties aizmugurējās ass aktīvajai stūrēšanai. Atkarībā no ātruma ass tiek stūrēta pretējā virzienā vai tajā pašā virzienā kā priekšējie riteņi, uzlabojot transportlīdzekļa manevrējamību un stabilitāti. Priekšējo un aizmugurējo riepu atšķirīgie izmēri nodrošina, ka priekšējie riteņi optimāli pārnes stūrēšanas un bremzēšanas spēkus, bet aizmugurējie riteņi nodrošina piedziņu un vilkmi.

Lietotne Porsche Track Precision standarta aprīkojumā

Ikviena 911 GT3 standarta aprīkojums ietver ne tikai Porsche komunikāciju sistēmu (PCM), kurā ietilpst tiešsaistes navigācijas modulis ar reāllaika satiksmes informāciju, bet arī Connect Plus moduli un Porsche Track Precision lietotni. Šī lietotne ļauj vadītājam savā viedtālrunī attēlot, reģistrēt un analizēt detalizētus braukšanas datus.